Hurry up !

Saturday, October 27, 2012

AidilAdha Tanpa Baby

Salam Edul Adha bahasa Arab terr Sesalam Utk semua..
Ekceli,,, terasa sayu dan sedey lerr juga..bcoz.Aidil Adha ni.. xp mana2 pun.. the point is saya xbalik kampung utk beraya..berkorban..bersama..berfamily.. saya n hubby beraya di KL berdua tanpa Baby.. baby kene culik dgn untie nya & Opahnya utk bawa balik beraya di kmpung..

So..bila baby xda dgn mummy.. mummy nya relaxing lerr sikit..ini bukan sesaja xnak balik kpg.. tp En.Khairie ni kerja xda cuti.. well..ekceli saya pn xda cuti..tp bole lerr lau nk beraya pn coz raya jatuh on friday..wkend memang saya xkeje.. tp syg laki kn xnak tggal dia sesorang.. so kena lew teman dia beraya disini BERAYA LERR SANGAT.. hihihi.. 

Totaly.. memang pada pagi raya memang xpakai baju raya pun.. kat surau tgh Takbir raya pun saya still dlm bilik tido.. maklum lerr saya cuti bendera merah.. tu pasal xbekalut ke surau untuk solat sunat raya.. my hubby pulak keje balik pg..so dia pn ngatuk..hohoho.. burukkan kite nyer atitut..

kami beraya di sini Kompleks Perumahan IPPD Gombak.. uuuggrrrrhh rindunya bau daging sembelih.. rindunya nk mkn daging korban..sup Gear Box yg memening kn kepala...Singgang Daging yg marberLosss..OOoo..dpt ke ini semua kt sini.......

Ekceli, kami bukan nya bagun lewat.. still pagi gak.. pagi raya walaupun xpakai baju raya ..kami still ada juadah raya yg simple..

Nasi Minyak + Kari Dal + Ayam masak Merah 

Okey.. ni jer kami mkn pagi raya.. xda lemang Ayah n Ketupat..
saya sungguh terliur nak mkn ni sebenarnya.. 

Ketupat ni credit by Ibu Ramlah mak Angkat saya..
ketupat daun palas a.k.a ketupat lemak.. xmau ketupat kacang or manis..

Tapi ape kn daya saya xda jodoh nga ketupat ni.. huhuhu sedey dah ler raya Aidilfitri dulu pn xmerasa ..coz bz dgn my mum kt hospital... uwaaaaa....

Okey lah Selamat Hari raya Aidil Adha Utk semua.. kengkawan & sanak Saudara..

Ni tahun lepas Punyer..

Masa ni Peknan 5 bulan.. berjubah Merah.. ekceli jubah ni memang cantik ..tp xda mood nk bergambar.. so tggal kenangan jer..

Ok SeKian.. Wassalam..

P/s :: Baby Keysha memang untung.. bcoz.. Opahnya Hadiah kn rantai Besooor pulak if dia balik beraya kt kpg.. n ternyata baby ni balik jugak walaupun mummy &daddy nya xbalik.. & her memang got the necklesssss.. so nice..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.