Hurry up !

Friday, December 28, 2012

SUMPAH.. saya masih Sayang & Rindu ..my B

Jeng.. jejeng..jeng...

hahaaaa ..memang betul2 saya sumpah.. saya masih rindukannya.. sayangkannya.. saya xbole tahan
bila ingatkannya.. kdang2 kecewa..sume kenangan indah saya sudah hilang.. sumenya hapus hilang akibat.. malas sgt nk trnsfer..huhuhuhu..
kenangan manis.. perut boyotku..sume xda.. kenangan memula pegang tgnnya.. kenangan memula cium nya.. sumenya.. hilang..... saya sedih saya sedih..saya cukup meyesal kerana mnjadi seorang pelupa.. & seorang yg menanagguhkn kerja utk..keep sume kenangan indah itu...

siyesssss.. saya rindukn.... it mine! ooohh

Kembalikan dia dlm hidup saya... kalau saya xpegi bercuti ke tempat tu.. mungkin dia masih ada lg bersama saya.. 
dan saya bole lg bergurau senda dgn cinta hati saya BBM dgn  ini
incik Asbenku
  


sekarang bila saya pn dh xda.. ni pun telah di buang dr hidup my hubby..
Now, kami giler kn yg lain pulak..
SAMSUNG in our hand....

TAPI..TAPI..TAPI..

saya betul2 rindukan ini.. banyak my pic masa jd preggy mom ..tekadung disini.. byk pic my baby 1st deliver..pn di sini.. oowhhh saya xsanggup..

ruginya kerana dulu malas nk trnsfer kt my lappy.. maklum lerr.. preggy mom.. byk mood.. mood malas tu.. salu bersama...

huhu dh ler benda ni hadiah dr my hubby masa kawen dulu..Oppss masa kawen ke besday erk.. kih..kih..kih..lupa plak..

setahun jer sempat bersamanya...tp sumenya dh berakhir..

last bersama nya. masa kt Perak..

tgok pic ni.. begitu syg nihh...







tp lepas jer p mkn.. terus hilang ntah kemana.. uuwwwaaaaaaa
maklum ler..
new mom salu pelupa.. ..kalut dgn my baby .. kalau jejalan asyik dukung dia.. tgn sebelah lg.. pegang fon.. pahtu salu lupa letak....


oowhhhhh Tidak... kenangan ku berada dimana sekarang...
saya fon tu..saya nk copy sume pic saya dlm tu.. nak copy sume pic keysha n pic brg2 dia masa kalut duk cari brg bby dulu..

kembali kn fon saya...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.