Hurry up !

Wednesday, January 23, 2013

Confirm saya dah resign lalalala

Assalamualaikum... salam..bahagia utk semua.

ekceli, pembukaan..saya confirm dah resign..dh free xkeje daa... saat yg di tggu  masa aritu ..kini dh jd kenyataan... bermakna tamat lah riwayat saya di A.& H MEYER SDN BHD nama company saya neh...uhuhu sebagai ahli kuaga dlm QA TEAM ... ramai tanya2 saya keje pa... ni lerr keje saya... puas?? tp biasanya keje cam saya di benci org... maklum ler keje cari salah jer.. n nak check2 plak..  n kerje cam saya ni.. juga mak cik pakcik xsuka... coz minah kilang kn.. mana org nak buat menantu..kah..kah.. xda class beb..kah..kah.. org tua yg kolot ja pikir canggitu.. yg xmoden tersangat... malu lerr konon.. minah kil.. dia xtau.. yg mengaji tinggi pn.. bole tempat kt situ gak. company besaq mana pn..kot melayu ckp Kilang gak .... cuma nt ada level dia.. aaa sudoh duk pikir minah2 ni kononnya org bawahan kot... tuiii.. xpayah nk blagak sgt.. asalkn rezeki tu yg dpt halal...

papelah.. malas nk basuh org tua nih... hihihi.. apapun saya bsyukur sgt..rezeki yg saya dpt drp bkerja..bole leh nak menolong..beban mak bapak saya.. memuaskan diri sendiri..bantu sekolahkan adik2..& yg pnting bole lar beli aset hidup sendiri walaupun xbesar mana..bole laa dr apa yg kita dpt tu...

saya kt company ni.. dh hampir 5 tahun.. ini company base on GERMANY.. my MD pior  German.. so kita yg melayu nih.. lau duk sini cam ayam n itik bcakap lorr.. cuma nga kita2 jer.. guna bm.. yg lain mesti bckp BI lor... bagus kn kt sini..yg bodo bahasa cm saya pn bole ler..ikut cara dia org... bole ler.. nk ckp 'magrih' sikit2.. lagi pn.. nk anta report kt bos2 pn.. kena guna BI... so bonus lah kn.. n lucky laa sikit dpt peluang keje sini....

okei..yg pasti.. surat yg saya hantar kt boss n satu
 tragedi Okteber ari tu telah pn habis tempohnya.. pada 4 JAN 2013.. bermakna.. habislah tugasan saya disini.. say bye.. pada semua...sedih sangat2 nk meninggal sume yg saya dh mengenali cam isi dgn kuku.. cam adik dgn kakak..cam bapak dgn anak.. sume nya ada..

ni proposal cinta saya utk boss nk putus hubungan dgn dia..


ni yg dia replay.. status: Approve..

so all its Done..

4 JAN 2013 

Very difficult to say word 'good bye'..but what to do..


ni lerr meja saya selama 5 tahun disini..dgn rasminya saya meninggalkan kn tempat ni
buat selamanya..


 Dan secara outomatiknya jg saya meninggalkan.. cop ni.. OH My English!...
this is stamp...hahaha.. benda ni lah yg saya bawa ke hulu ke hilir selama 8 jam keje..xde ni sume xleh approve.. betul dak.. my geng???

ni masa hari last saya p keje..


 ni masa time balik..bila saya tutup jaa pintu tu.. bermakna..saya dh meninggalkn tempat ni..

uwaaaa..saya memang xtahan waktu ni..air mata kua bagaikn air sungai yg mengalir deras..

last..dah pukul 6 ari tu..saya pggil rakan2..bkumpul ramai2..bermaaf-maafan..

saya xsanggup nk tggalkn sume ni...saya cukup terharu ..saya cukup berterima kasih pada sume yg mengenali

diri saya disini.. kerana sanggup bersabar dgn kerenah buruk saya..t.kasih juga kerana ramai yg suka mnjadi

penyokong setia saya pabila saya lemah.. sanggup bersama saya bila saya suka serta duka.. yg sentiasa memberi

semangat sewaktu saya di kecewakn.. oowwhh sungguh terharu bila imbas kembali saat saya bergangdut dgn konflik peribadi saya dulu..

Terima kasih segalanya..jasa korang saya akan ingat selamanya...

Halalkan mkn minum saya
maaf jika saya ada salah & silap.

Kalau  Ada sumur di ladang bole lh kita berjumpa lagi..

 SAYONARA

"When u say GOOD BYE 4 me..PROMISE u can say HELLO againts!!



bai..bai..




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.