Hurry up !

Saturday, February 16, 2013

ade2 ajer cilik ni...

Salam..peeppsss!

Keysha..ni..makin besar..makin mcm2 dia pandai buat..lepas satu..satu hal dia..
nk citer pasal skg.... haiisshh dlm perut mummy lagi.. dia dh buat cam2.. huhuhu.. tendang sana..tendang sini.. mummy tido.. dia bagun.. hew..hew.. yg paling best tgh mlm buta org tgh syok2 tido.. dia bagun menendang... arrrgghhh.... sakit.. kadang2.. bagun tkejut.. kaki mummy bole kremmmmmmmm..

inikn pula dh semakin membesar... segalanya dia buat... 

orite,, layan muka dia cam ner....


okey..dia tgh baca buku konon..


ni duk cuci daki kt celah2 jari kaki... kihkihkih..lepa mata..ibu kaki masuk mulut..hahaha

terasa nk cunggkil gg plak dah...rhalik sgt terrr...



alolololo... pah tu isap plak dak.. masuk sume jari.. hahaha.. baik nyer atitut..


saya dh mula boringggg...

senyumm.... cheesseeee!!!!
saya dh ada gigi... kelihatan bawah 2 btg.. ats kua kapak 1 btg...
saya bole buat lidah terbelik...cm ner tu??see....


saya bole buat ugly face!!!
sambil2 tepuk tgn.. yeayh!


joommm baca buku balik..


okiess.. xpe lah.. xdak sape nak layan saya.. kerna saya seorang budak kecik...

bye..bye.. ta..ta.. ti..ti..

saya harap lepas ni saya ramai kawan.. nt bole main masak2... cakkk!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.