Hurry up !

Sunday, November 4, 2012

Dapat Jugak Merasa : Daging Goreng black paper

Terbaik..terbaik..terbaik
terbaik lerr kalu kita ni xbalik kpg.. tp ada juga yg sudi mengirim kan sesuatu kt kita..
xyah teka lah kn.. awak2 ni mesti terro.. nyer.. musim ni mesti ler kirim benda ni..



sekali lg diberikan rezeki utk ku...



Ayah saya kirimkan daging qurban utk puterinya yg jauh dimata dekat dihati ni... huhuhu sadisnya.. ekceli, TQ ayah & Ma coz ingatkn saya kt sini... TQ jugak pd adikKu yg sudi bawa utk kakaknya ni.. dah lerr dtg sini naik bas..nasib baik xda Smell lembu dlm bas tu...



okey..daging yg family saya kirim ni.. sgt lembut n senang nk di potong2.. dengan itu,, saya teringin lah pulak nk makan daging goreng black paper...



Amboi..pandai tak nk masak ni..hew..hew..hew.. alah..asasnya mestilah ada bawang,minyak,garam.. n then masak jer lah kn..itu asas lerr..tp nk penyedap..mcm2 bole tambah..



yg penting kalu nk black paper of coz ler kena letak perisa tu.. cam ni ker...



Huurrmmm... saya guna ni jer... masuk
dlm kuali masa menggoreng tu..guna brg segera jer..

hasilnya
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Taaarrrrraaaaaaaa




Errmmmm wanginya bau...urrmmm sedapnya rasa..

orite..selamat mencuba utk kengkawan...kih..kih..kih.. poyoss..mcm bukak kelas masak pulak.

 #Tentiu# kpd yg mengingati ku..



~SeKian Wassalam~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.