Hurry up !

Sunday, November 4, 2012

Dapat jugak merasa :Sup Tulang & Daging Goreng Kunyit

Urmm kalau ita beraya kt kampung.. masa Raya AdilAdha.. pasti xsudah sudah org akn sedekah kn kita daging Qurban.. penuh ler satu peti Ais tu.. musim ni jugak ler poning kepalo n menaik darah tinggi kpd si penggemar mkn daging bg yg ada penyakit sebegini.. hihihihihi.. pess!

Saya??? kn saya dh bgtau..saya beraya kt KL..daging?? urmm xmerasa lerr... sape nk bg kt kita ni.. lg pun raya kt sini semua org tutup pintu..bukan buka pintu.. hihihi Sensooorrrrr.... ayat tu....

Sebenarnya tekaan saya salah lerr.. coz kt sini pun ada upacara penyembelihan kt surau IPD ni ler.. kt umah saya  ni ler.cuma.nak p dgn xnak p jer..

Ekceli laa kan saya dpt juga ni




Ni ler.. nasib baik ada org surau ketuk pintu bg sedekah ni.. meacih myNeber bg saya dging+tulang lembu..

hurrmm terasa aura..masakan daging Qurban kt Kpg..


so, mlm tu nyer.. dinner saya masak ni..

Daging goreng kunyit in my kuali ni..


&


masak ni jugak.. so complete lah kn menu Aidiladha.








Dinner kami berdua.. Sup Tulang + Daging Goreng Kunyit + ulam Timun ..ni jer rezeki kami
malam ni..

masak cikai2 jer.. nasib lulus gak walaupun xcukup barang..mkn sup pn tanpa daun sup.. tp yg nk
menyatakn kt sini.. its very Delicouusszzzz..
sama macam mkn kt kpg..

~~Isteri yg xpandai Masak,kalau hari2 rajin masak..lama2 jd master chef gak pd en.somi nya..yg penting..~
Air tangan Isteri adalah yg terbaik..

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.