Hurry up !

Sunday, November 4, 2012

Tanah Runtuh @IPD Gombak

Salam.. sesalam hujung minggu..

Terkejut bila dengar bencana sebegini kan.. nak2 lagi musim cuaca yg xmenentu ni.. kejap hujan..kejap panas..kejap hujan..hujan..& hujan tanpa henti.. sehingga mengakibatkan Tanah Runtuh..ini lah yg terjadi kat Kompleks Perumahan IPD Gombak.. kalau nk tau ni laa tempat saya menetap.. itu pasal sedang berjaga2 ni.. huhuhuhu sedih ni..dah ler salu kena tinggal kt hubby..

Ekceli, saya xtau n xdengar pun kejadian ni berlaku..coz sepanjang hari duk bkurung dlm umah..coz hujan.. my hubby pun xtau..dia balik keje petang.. semalam..lepas mkn terus tertidur..saya pun Zzzzz juga.. bila terjaga dlm kul 1.am.. my hubby keluar beli rokok then masa tu ler dpt tengok kawasan tu dh di balut dgn kain kanvas..balik balik umah baru dia story kt saya.. takut gak ler.. mana lah tau hari ni.. blok tu..esok lusa blok kita pulak..

**************************
Photo credit by : SH

Ini lah kawasan yg tanah runtuh 2.. . takut tgok batu2 besar begolek kt situ..

Berita selanjutnya ..

Okey.. kita berdoa lah agar semuanya selamat sejahtera dari segala yg menimpa..

Alhamdulillah saya masih Terselamat

~Wassalam~ 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.